A fenti menüre kattintva további tartalmak érhetőek el!

Az InterConnect Magyarország Kft. minőségpolitikája

Az InterConnect Magyarország Kft. küldetése minőségi, modern rendszerek kifejlesztése és naprakészen tartása, amelyet mind a hazai, mind a külföldi ügyfelek hosszútávon, megelégedéssel tudnak használni. Jelen célkitűzés elérése érdekében MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerint kialakított minőségirányítási rendszert vezettünk be és működtetünk.

Üzletvitelünket az alábbi alapelvek határozzák meg:

  1. Ügyfélorientáltság: Elsődleges célunk ügyfeleink elégedettségének kivívása, fenntartása és folyamatos növelése. Arra törekszünk, hogy vevőink igényeinek megfeleljünk, és számukra a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk.
  2. Minőségtudatosság: Cégünk elkötelezett a minőségi munka mellett, a hatósági előírásoknak való teljes megfelelésre és megbízható szolgáltatások nyújtására törekszünk.
  3. Folyamatorientáltság: A folyamatok folyamatos javításával növeljük a produktivitást és a minőséget.
  4. Üzleti etika: Munkánk során betartjuk a törvényeket és szabályokat, üzleti partnereinkkel etikusan, korrekten és felelősen bánunk.
  5. Együttműködés: Megrendelőinkkel hosszú távú együttműködésre törekszünk a tisztesség, őszinteség és bizalom alapján.
Budapest, 2021.01.02.